بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


صلاح فوتبال یا حفظ غرور و اقتدار کروش!؟

وقتی سید مهدی رحمتی به برنامه نود رفت و بعد از آن خبر دعوت شدنش به بهانه اتحاد ملی در رسانه های مطرح شد،نوشتیم که فردوسی پور و کروش مردم را جیگر فرض کرده اند!
اصرار فردوسی پور در برنامه نود بابت عذر خواهی رحمتی از کروش کاملا مشخص میکرد که از قبل هماهنگ شده بود!کروش که می دانست با مصدومیت اشکان دژاکه و احتمال نپذیرفتن علی کریمی از بازی در تیم ملی به بهانه خداحافظی از فوتبال دستش از داشتن ستاره ها خیلی بسته خواهد شد و وزن و تجربه بازیکنان داخل زمین تا حد بسیاری پایین خواهد آمد،با همدستی فردوسی پور به شرط عذرخواهی کردن رحمتی از خودش می خواست چراغ سبزی به دروازه بان ایران نشان داده باشد.منتهی با عدم عذرخواهی رحمتی نقشه های وی و دوست گرامیش عادل خان عزیز یکباره بر باد رفته دید و لذا به بهانه داشتن اقتدار و نظم و ترتیب از دعوت کردن مجدد سید خودداری کرد.
حالا برخی از رسانه ها با حمایت از این تصمیم کروش به دلایلی که در بالا ذکر شده،از این کار وی تعریف و تمجید می کنند و از طرف دیگر رحمتی را مورد انتقاد خود قرار داده و بابت اینکه حاضر به عذر خواهی از سرمربی تیم ملی نشده وی را مورد نکوهش و سرزنش خود قرار می دهند.
این دوستان قلم به دست ظاهرا یادشان رفته که وحید هاشمیان هم زمانی از حضور در تیم ملی امتناع می کرد اما رئیس فدراسیون فوتبال شخصا به آلمان رفته بود و وی را بخاطر صلاح فوتبال کشور راضی به پوشیدن پیراهن تیم ملی کرده بود!
خلاصه آنکه ما هواداران و فوتبالدوستان نمی دانیم سید مهدی بخاطر عدم عذرخواهی از کروش به تیم ملی دعوت نمیشود یا بخاطر اثبات اقتدار و حفظ دیسیپلین کروش،سید به اردو تیم ملی دعوت نمیشود!؟
در هر حال هر کدام از این دو مورد بابت عدم دعوت رحمتی به تیم ملی صدق کند،باز این فوتبال ایران است که ضررش را خواهد دید!کروش چه با تیم ملی به جام جهانی صعود کند و چه نکند دلش برای فوتبال ما نسوخته!این موضوع را سرمربی تیم ملی با عملکردش و میزان مرخصی های که تا کنون رفته و فرصتهای که برای خودش با تعطیلی لیگ و فشردگی مسابقات این فصل و امر و نهی های که داشته کاملا به اثبات رسانده است.لذا اگر واقعا به اتحاد ملی و صعود تیم ملی به جام جهانی علاقه مند هستیم نباید بی خود و بی جهت از بعضی از تصمیمات سرمربی تیم ملی حمایت کور کورانه بکنیم!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 23 / 2 / 1392برچسب:تیم ملی ایران,کروش,فردوسی پور,سید مهدی رحمتی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com